Næste aktivitet er medlemsmøde

Den 14/11 får vi besøg af Benny Lund, Hornbæk

En fire Dages Zwolle tur med det hele.

Benny Lund og Peer Wischmann har taget en del billeder på deres tur sydpå, hvor de har besøgt nogle af de største og mest professionelle opdrættere af småfugle i Europa. Startende i Tyskland, videre til Belgien og Holland. Der blev også besøgte helt almindelige opdrættere, der hutler sig igennem, ligesom os andre.

Desuden vil der være besøg på, ikke mindst Zwolle markedet, men også på et andet stort marked i Belgien, samt besøg hos Van Tenderlos nye markedssetup.

Der vil blive vist billeder af det hele efter bedste evner.

Turen vil blive beskrevet, som en personlig oplevelse, hvor der vil blive fortalt om opdrætterne som personer, deres spidskompetencer/svagheder og de personlige relationer til dem.

På turen vil der også være besøg i nogle få forretninger både i Belgien og Holland.

Endvidere vil der være anbefalinger til et par gode overnatningssteder, samt anvisning på, hvordan man kommer ind på Zwolle markedet før den store hob kommer.

Mødet holdes som altid i Multihuset kl.19,30,og aftenen slutter med bankospil. Vel mødt.