Næste møde 08/02-18

Medlemsmøde i Multihuset kl. 19:30

Vi får besøg af Claus Nielsen, Havdrup.Han skriver følgende om sit foredrag:Vi tager på en rejse gennem 3 lande i det sydligste Afrika.Vi starter turen i Namib-ørkenen i Namibia, som er en af verdens
tørreste ørkener. Herfra går rejsen nordpå, op langs Namibias kendte Skellet-kysten.I den nordlige del af Namibia besøger vi Netosha-nationalparken, inden turen går mod øst, til verdens største indlandsdelta, Okowanga, som ligger i Botswana. Herfra går turen videre til Chobe Nationalpark, som har en af verdens største bestande af elefanter. Vi slutter turen ved Victoria-vandfaldene i Zimbabwe. Undervejs møder vi en række forskellige fugle og dyrearter, flere af dem kendt fra vores volierer.

Foredraget foregår i Multihuset kl. 19,30, og slutter formentlig med bankospil.Vel mødt.

Marts : General forsamling.