Forside » Bliv medlem
ForsideAktiviteterBestyrelsenBibliotekBliv medlemFrøsalgHer Bor ViLinksOpdrætTilbudVolieretur

Støt op og bliv medlem af fugleforeningen!

Hvem er Holbæk og Omegns Fugleforening

Holbæk og Omegns Fugleforening er en hobbyforening, der dækker hele Nordvestsjælland. Foreningen blev stiftet i 1948. Foreningens formål er at udbrede kendskab til eksotiske fugle, samt deres pasning og pleje under beskyttede forhold.

Som medlem af foreningen tilbyder vi bl.a.

MEDLEMSMØDER(undtagen juli, august og december)
En gang om måneden afholder foreningen medlemsmøde med en inviteret foredragsholder. Foredragsholdere inviteres fra hele landet. Typisk ledsages foredraget af Lysbilleder eller video.  Foredrags emnerne veksler mellem de forskellige tropefugle arter. Lige fra Papegøjer til Kanariefugle, herunder kan være foder, volierebygning, sygdomme og lign. Udover foredraget er der mulighed for, at møde andre medlemmer og udveksle erfaringer mm.                                                           Om sommeren afholdes et "havemøde" hos en af foreningens medlemmer.

FORENINGSTURE
En gange om året arrangeres hos danske eller svenske fugleforeninger. Her er der mulighed for at se deres medlemmers fuglehold. Her Ligeledes modtager Holbæk og Omegns Fugleforening også besøg af andre foreninger. Der kan også arrangeres fælles ture til fugleparker eller fugleudstillinger mm.

Medlemskab af LDF Landsorganisationen Danske Fugleforeninger.

Nyhedspost: Hver måned modtager du elektronisk som medlem foreningens nyhedsbrev. Nyhedsbrevet indeholder information om kommende aktiviteter, nyheder og information fra LDF, Artikler omhandlende vores hobby fugle.

Holbæk og Omegns Fugleforenings medlemsmappe.

Adgang til foreningens ekspertise: Hjælp og rådgivning f.eks. Ved spørgsmål om arter, pasning og pleje, opdræt, foder, volierer bygning mm.

Medlemskab for et helt år  325,-  Junior, pensionister og ægtefæller  235,-